فرهاد ظریف:دوست دارم در اوج از والیبال خداحافظی کنم

فرهاد ظریف درباره خبر خداحافظی خود از تیم ملی والیبال اظهار کرد: بعد از بازی هایی آسیایی این تصمیم را گرفتم. دوست دارم در بهترین شرایط خودم و تیم ملی خداحافظی کنم. تصمیم شخصی ام را گرفتم. البته قبلا ولاسکو با این موضوع مخالفت کرد. من دوست دارم در اوج کنار بروم. از سوی دیگر خانواده ام به ویژه "ترمه" دخترم به من نیاز دارند. در این سه سالی که دخترم به دنیا آمد اصلا نتوانستم کنارش باشم. حالا امیدوارم ولاسکو در ژاپن موافقیت کند که از تیم ملی والیبال خداحافظی کنم.

 

لیبروی تیم ملی والیبال در آستانه اعزام تیم ملی والیبال ایران به مسابقات قهرمان قاره ها گفت: در این رقابت ها بهترین تیم های والیبال جهان شرکت می کنند. بازی با چنین تیم هایی محک خوبی برای والیبال ایران است تا بتوانیم توانایی خود را ثابت کنیم. شرایط لیگ هم خوب است. از دل لیگ آمده ایم و همگی آماده هستیم. این چند روز هم باید در اردوی تیم ملی تمرینات را دنبال کنیم تا به هماهنگی دست یابیم.

 

وی افزود: مطمئن باشید ما مثل همیشه برای پیروزی و موفقیت به ژاپن میزبان این مسابقات می رویم. اما به نظرم کار بسیار دشواری با تیم هایی نظیر برزیل و امریکا خواهیم داشت. البته با روسیه، ژاپن و ایتالیا سابقه بازی داریم و با شناخت به میدان می رویم.

                                            


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | سه شنبه 21 آبان 1392 - 21:12 |