مصاحبه موسوی بعد از برد ایتالیا

مصاحبه موسوی بعد از برد ایتالیا

- به نظر شما چه عواملی باعث شد ایران بتواند ایتالیا را شکست بدهد؟
خب ما از برد لیگ جهانی مقابل ایتالیا یک اعتماد به نفسی داشتیم که همین باعث شد وقتی وارد زمین شدیم حس بدی نسبت به حریف نداشته باشیم. بازی ما هم به بازی ایتالیا می خورد. ما حتی می توانستیم 3 بر صفر ایتالیا شکست بدهیم ولی خب بازی رو ندارد. انها هم تیم خیلی خوبی هستند که تلاش می کردند برنده از زمین بیرون بیایند.

- چه اتفاقی اگر در زمین و بازی ایران می افتاد می توانستیم 3 بر صفر ایتالیا را ببریم؟
ببینید ما الان داریم در دفاع روی تور، سرویس و توپگیری خوب کار می کنیم. ولی حملۀ اول ما هنوز به درصد موفقیت همیشگی اش نرسیده. ما نیاز داریم که در اسپک 60 تا 65 درصد موفقیت داشته باشیم ولی الان 40 درصد هستیم. البته این هم دلایل مختلفی دارد. شاید به خستگی بازیکن ها برگردد یا اینکه قبل از مسابقات تمرینات کمی داشته ایم و هماهنگی همیشگی را نداریم.

- آنالیز ایتالیا از شما چقدر در بازی شان تاثیر داشت؟
آنها دقیقا بازی ما را آنالیز کرده بودند. دفاع وسط های شان کامل با سرعتی زن های ما می پریدند و دفاع های کناری شان هم به دفاع وسط ها کمک می کردند. ولی حسن کار ما این است که یک مدل بازی نمی کنیم. می توانیم در طول بازی تاکتیک عوض کنیم و شرایط را تغییر بدهیم. ایتالیا در برابر ما هم انگیزه داشت که ما را ببرد. هم از باخت لیگ جهانی مقابل ما استرس داشت که نکند دوباره ببازد. به هر حال بازیکن های ما کار ارزشمندی انجام دادند. آنها کاملا متمرکز شدند و در اکثر لحظه ها روی بازی سوار بودند.

 



- آنها پاسورشان را هم مقابل شما تغییر دادند. بارانوویچ جای تراویسای باتجربه را گرفت و سه دنده هم چرخیدند.
بله. ولی واقعیت این است که بارانوویچ از تراویسا بهتر کار می کند. من که به عنوان دفاع وسط، مستقیما با پاسور حریف کار دارم، می توانم بگویم خواندن دست پاسور جدید ایتالیا کار دشواری است. در حالی که اگر تراویسا به ایتالیایی ها پاس می داد ما راحت تر بازی را می بردیم.

- شرایط ایران را در سه بازی آینده جام قهرمانان قاره ها چطور می بینید؟
احساس می کنم اگر 6 امتیاز از سه مسابقه مان بگیریم، می توانیم روی یکی از سکوهای بازی ها بایستیم. چون قطعا تیم ها برد و باخت دارند و امتیازاتی که از یکدیگر می گیرند در رده بندی نهایی مسابقات تاثیر دارد.

- یعنی ما می توانیم امیدوار باشیم که اولین سکوی جهانی والیبال را فتح کنیم؟
راستش من قبلا هم گفته بودم که دیگر خوب بازی کردن برای ما بس است. ما باید به فکر نتیجه گرفتن باشیم. ما تمام تلاش مان را می کنیم و امیدوارم که در همین مسابقات این اتفاق بیفتد تا ما با مدال جام قهرمانان را تمام کنیم. (متن از روابط عمومی‌ فدراسیون)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تیم ملی والیبال ایران , مسابقات قهرمانان جهان والیبال مردان 2013 , ایتالیا , موسوی,

نویسنده : بهار | پنج شنبه 30 آبان 1392 - 13:3 |